Akademia Transition Managera to pierwszy w Polsce innowacyjny program zarządzania projektami, zaprojektowany zgodnie z trójkątem kompetencji Project Management Institute® (The PMI Talent Triangle®), w którym uczymy nie tylko jak zarządzać złożonym projektem, czy programem w najbardziej efektywny sposób, ale także pomagamy uczestnikom przejść osobistą zmianę.
Trójkąt kompetencji reprezentuje zdefiniowany przez pracodawców zbiór niezbędnych umiejętności kierownika projektu.
W dzisiejszym złożonym świecie biznesu, aby odnieść sukces, nie wystarczy już znajomość narzędzi i technik zarządzania projektami, ale kluczowe stają się kompetencje przywódcze i biznesowe. Oprócz metodyk i technik, program Akademii obejmuje również takie obszary jak: transformacja organizacyjna, przywództwo, zarządzanie wirtualnym i wielokulturowym zespołem, facylitacja, coaching i mentoring, kreatywne rozwiązywanie problemów, czy wizualne myślenie
Po ukończeniu Akademii uczestnicy będą wyposażeni w kompetencje niezbędne do zarządzania globalnymi projektami transformacyjnymi i migracyjnymi („transition”). Będą potrafili czerpać z różnorodnych strategii przywództwa i dostosować styl przywództwa do specyfiki projektów i programów transformacyjnych. Program pomoże im zrozumieć, co oznacza autentyczne przywództwo, umożliwi stosowanie go w praktyce w taki sposób, by rozwijać kompetencje i zachowania przywódcze u siebie i innych.
Partnerem jest Akademia Leona Koźmińskiego, na której prowadzone są zajęcia.